Vorige week viel dit bericht in de mailbox van Jo: “Wij willen graag u en bij uitbreiding het ganse team van Crabbé bedanken voor de opvolging, vlotte communicatie en uitvoering van de werken aan ons dak. Uit alles blijkt dat u en uw firma echte vakmensen zijn. We zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werken en kunnen onze woning nu met gerust hart overlaten aan de kopers!”
Het kwam van de vorige eigenaars van een gezinswoning in Tienen. Vanwaar die grote tevredenheid?
Vorige zomer hadden ze een dubbele tegenslag. Toen zich een korte maar hevige wolkbreuk voordeed, werd het plat dak van de achterbouw lek geslagen. Net op het moment dat zij beslist hadden om hun woning te verkopen. Het probleem was bovendien van die orde dat er een professionele dakwerker aan te pas diende te komen.
De vorige eigenaar doet zijn verhaal: “Eerlijk gezegd was Dakwerken Crabbé niet het eerste bedrijf dat we contacteerden. We kenden hen wel (van naam) maar we waren in de veronderstelling dat ons probleem ‘niet groot genoeg’ was voor een bedrijf met hun reputatie. Maar de drie andere dakwerkers die we aanspraken, bleken ofwel geen tijd te hebben of ze lieten ons heel lang of zelfs tevergeefs wachten op een offerte.
Dan hebben we toch contact genomen met Dakwerken Crabbé. We kenden hen enkel via de publiciteit die we regelmatig van hen zien en we hebben ook eens op hun website gekeken. Ze reageerden bijzonder snel op onze vraag. Jo kwam ter plaatse om samen met ons het dak te inspecteren. Het lag er slecht bij, maar Jo stelde ons gerust: het probleem kon opgelost worden. Bovendien bleek de prijs op de offerte ver beneden hetgeen we verwacht hadden.
De werken op zich zijn ook heel vlot verlopen: de laag stenen, het oude EPDM, het lood en de isolatie werden tot op het hout verwijderd. Dan is er een dampscherm aangebracht, nieuwe isolatie en roofing. Alles is netjes afgewerkt. Ook de 2 glazen koepels die al op het dak stonden, hebben ze afgenomen om de dakdichting er mooi tegenaan te kunnen werken. Dan zijn de koepels weer teruggeplaatst. In totaal hebben de werken slechts twee dagen geduurd.
Wij zijn dus bijzonder opgelucht dat die tegenslag, die op een heel slecht moment kwam, toch een positieve afloop kende,” besluit deze tevreden klant.
Meer foto's van het project