Select your language

Contacteer ons: +32 11 78 17 11 - info@crabbe.be  ico.facebook  ico.youtube 

Onze klanten aan het woord!

Om onze slogan 'Meer dan 70 jaar kwaliteit én tevreden klanten" extra kracht bij te zetten, laten we hier onze klanten zelf aan het woord. Zij vertellen over de verloop van de werken, vanaf het eerste contact tot en met de oplevering van de werf.

Vraag een gratis dakanalyse!

"Gekleed in Tyvek-outfit zagen ze er best wel indrukwekkend uit”

Bij de familie Pittomvils in Zichem werd een licht hellend dak gerenoveerd. De asbest leien werden verwijderd en het dak geïsoleerd. Bovendien werd een dakkoepel geplaatst om meer inval van natuurlijk daglicht te hebben.
Marc Pittomvils vertelt over zijn ervaringen met Dakwerken Crabbé.


“Crabbé Dakwerken was één van de firma’s die ik gecontacteerd heb om het verouderde dak op onze achterbouw te renoveren. Ik woonde vroeger in Geetbets en daar is de firma goed gekend. Zo ben ik bij hen terechtgekomen. Ik ken ook iemand die er lang gewerkt heeft en zo wist ik dat ze goed werk leveren. Toch heb ik bij drie firma’s een offerte gevraagd. Dakwerken Crabbé maakte uiteindelijk de meest professionele indruk. Ze kwamen ter plaatse en gaven de beste uitleg over materialen en aanpak. Ze dachten ook mee met ons als klant, bijvoorbeeld over de plaatsing van de dakkoepel.”

“Ook de uitvoering van het werk is best vlot verlopen. Er zat wel een hele tijd tussen het toezeggen van de opdracht en de eigenlijke uitvoering. We wisten dat er een wachttijd was, maar uiteindelijk kwam daar nog extra tijd bij en als klant wil je natuurlijk graag dat er vooruitgegaan wordt. Maar dan ging het plots heel snel. Op een vrijdagmiddag werden we verwittigd dat men maandag kwam beginnen. Een beetje in snelheid gepakt, zeg maar. Toen de mannen arriveerden, gingen ze ook meteen aan de slag. Ze waren gekleed in Tyvek-outfit, met alle nodige voorzieningen om de asbest leien op een veilige manier te verwijderen. Dat zag er wel allemaal een beetje indrukwekkend uit. Maar we hadden snel begrepen dat het team zeer goed gebrieft was en dat ze goed wisten wat van hen verwacht werd.”

“In die context is het duidelijk hoe belangrijk de rol van één contactpersoon is gedurende het ganse traject. In dit geval was dat Jo Van Gossum. Hij was onze eerste contactpersoon, hij kwam ter plaatse alvorens een offerte te maken en hij volgde de werken ook nauwgezet op. Ook tijdens de uitvoering, die een kleine week geduurd heeft, is hij enkele keren op de werf gepasseerd. Hij heeft dus alle stappen in de uitvoering gezien en heeft bijgestuurd waar nodig, bijvoorbeeld bij de afwerking. Dat komt de kwaliteit en de betrouwbaarheid zeker ten goede.”

“Wij zijn dus heel tevreden met het eindresultaat. Want het is ook zeker nog het vermelden waard dat de voorwaarden in de offerte, ondanks de lange wachttijd en de stijgende prijzen in die periode, toch gehandhaafd bleven,” besluit de heer Pittomvils.