Select your language

Contacteer ons: +32 11 78 17 11 - info@crabbe.be  ico.facebook  ico.youtube 

Sarah Kint: "We zijn één grote familie."

Als je het algemeen nummer van Dakwerken Crabbé belt of als je mailt naar het bedrijf, dan is de kans zeer groot dat je bij Sarah Kint terecht komt. Zij is de bezige bij die van 's morgens tot 's avonds druk in de weer is met plannen, regelen, bellen, opvolgen én de administratie verzorgen.

Sarah: “Mijn dag begint 's morgens met een aantal praktische taken: het vullen van de frigo zodat onze werkmannen na de werkdag iets fris kunnen drinken, de gewassen werkkleding in de kasten leggen. Daarna lees ik de algemene inkomende mails en stuur ze door naar degenen voor wie ze bestemd zijn. Ik maak de planning op voor de herstellingen en onderhouden van de volgende dag en bel de klanten om hen te informeren dat we zullen langskomen.

Een groot deel van mijn tijd besteed ik aan administratieve taken: prestatiefiches en aankoopfacturen controleren en inboeken, facturatie, aanvraagformulieren voor energie-premies voor dakisolatie invullen, onderhoudscontracten opmaken, afspraken voor plaatsbezoeken maken, enz. Maar ook bij het logistieke proces ben ik betrokken, vb. om materialen te bestellen of om afvalcontainers te reserveren.

Ik heb dus een heel gevarieerde job en precies dat geeft me veel voldoening. En doordat ik in een 'scharnierpositie' zit, heb ik een goed overzicht van wat er zich in het bedrijf afspeelt. Ik heb de kans om met iedereen samen te werken, binnen het bedrijf maar ook daarbuiten. Ik heb een goede band met leveranciers, syndici, enz. Eigenlijk zit ik in een rol waar alles begint en eindigt. Ik heb vaak het eerste contact met een klant en uiteindelijk, als een project afgelopen is, verloopt de facturatie ook via mij. Daarmee is de cirkel rond en het is fijn om dat proces volledig tot stand te kunnen zien komen én te weten dat ik daar mijn steentje heb toe bijgedragen.”

Sarah werkt al 6 jaar bij Dakwerken Crabbé en heeft in die tijd wel één en ander zien veranderen: “In mijn job ligt de grootste verandering, of zeg maar vooruitgang, in de digitalisering van de administratie. We beschikken nu over specifieke software voor de bouwsector waarmee alle facetten van een opdracht of project aan mekaar gekoppeld zijn. Dat is heel transparant en vooral overzichtelijk omdat het ook mogelijk is om met lijsten en rapporten te werken. Daarnaast zien we ook wel een evolutie bij de klanten. Ze zijn mondiger, kritischer en veeleisender geworden.

“Toch voel ik dat ons bedrijf een bijzonder goede reputatie heeft opgebouwd. Daar zit ongetwijfeld de familiale sfeer voor veel tussen. Iedereen kent mekaar en steekt graag een tandje bij voor de collega's. Dankzij de eenvoudige interne structuur zijn de lijnen heel kort en kunnen we snel schakelen. Voor mij persoonlijk denk ik dat mijn tweetaligheid een belangrijke troef is. En zo hebben we allemaal onze competenties die van Dakwerken Crabbé zo'n mooi bedrijf maken,” zegt Sarah trots.

Veilig werken, altijd en overal

Veilig werken is de eerste prioriteit voor de medewerkers van Dakwerken Crabbé.

Op elke werf wordt er nauwlettend op toegezien dat alle veiligheidsvoorzieningen in orde zijn: dakranden voorzien van leuningen, valbeveiliging op het dak alsook veiligheidskabels voor onze medewerkers.

Dakwerken Crabbé stelt tevens alle nodige materiaal, uitrusting én opleiding ter beschikking opdat onze mensen te allen tijde hun job op een veilige manier kunnen uitoefenen.